22.30

Förmiddagen spenderades på stan med mamma och stefan.
Köpte dock ingenting förutom tuggummi så nu har jag tuggummi
så det räcker och blir över ;) 2 paket med 50 i varje.

Har kommit på ett nytt sätt att shoppa, så jag ska försöka impulshandla.
Jag ska gå på stan utan pengar, och kolla om jag hittar nått och om jag
gör det skriver jag upp vad, affär och pris. Sen när jag kommer hem sitter
jag verkligen och tänker igenom vad jag vill ha. Och räknar ut hur mycket
pengar det blir. När jag sedan shoppar tar jag bara med så mycket pengar.
Lite tråkigare, Mycket mer ekonomiskt.

Ska försöka, inte den här lönen, men studiebidraget kanske!
Den här lönen som kommer är som sagt MYCKET efterlängtad.
Behöver göra något åt mitt hår, NU!

Jobbet gick väl bra, långtråkigt. Tycker inte om att jobba kväll längre.
Imorgon blir det dag iallafall. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och slumra.
Och ja, jag vet. Klockan är halv elva. Men ska man makea money så.

I DIDN´T SEE THAT ONE COMING...

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0