10 sanningar om mig

  1. Jag känner mig fet, ful och misslyckad när jag har PMS, men vacker när jag har mens.
  2. Mamma säger att jag aldrig har haft ordentlig feber, ända sjukdomen jag drabbas av är vanlig hederlig förkylning eller halsfluss. Peppar Peppar.
  3. Jag tror att allt som händer har en eller flera meningar.
  4. Min största dröm är att lämna sverige och ha möjlighet att jobba över hela världen.
  5. Detta innebär att jag inte har några problem med att vara singel resten av livet.
  6. Jag är en riktigt nörd, och jag önskar jag var bra på matte så jag hade kunnat gå NV. Mitt favoritämne är rymden och jag blir även dum i huvudet när jag tänker på rymden.
  7. Jag tror aldrig att jag har varit kär på riktigt, bara haft en crush.
  8. Jag ser det som en sport att hitta en snygging, och kind of stalka den. Misstolka mig inte fel nu! Jag skulle aldrig stalka någon. Men det är roligt att ta reda på information om en helt främmande människa. Och dessutom är jag bra på det ;)
  9. Jag har gått igenom skolan utan några stora förhinder, bra scheman, inga läxor och helt okej lärare. Därför känns tvåan nu som ett bakslag med ett hemskt schema, 1000 läxor och... helt okej lärare.
  10. Jag kan texten till hur många låtar som hellst, kanske inte helt utantill. Men om jag lyssnar på låten kan jag säkert över 200 låtar om inte mer.

Det kanske var något som ni inte visste, annars får ni repetition.
Skriving den 10/10 och skriftlig inlämning på analys den 16/10 :)

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha du verkar för himla go! :D

2009-10-04 @ 18:37:05
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0