pms hanna (:

Känns väl typ som att jag blivit överkörd av en buss eller nått?
Har kännt mig rätt så fucked up hela dagen, trött, sliten, ful, omotiverad.
Har tagit sprutan nu så nu finns det liksom ingen återvändo.
Det återstår att se om det växer ut ett extra finger eller nått, jag
är inte direkt rädd. Finns ju värre saker.

Nu sitter jag och tjockar i mig peppar chips.. ibland är det helt okej
att vara tjej och ha PMS faktiskt. Man har ju en ursäkt till varför
man kan äta, och alla tycker synd om en. Hihi.

Du irriterar mig så jävla hårt, om du ska köra kan du väl köra snyggt?
Diskret, vet du vad det ordet betyder? Inte, slå upp det i ett lexikon då förfan!
Vem som hellst utom du, det får bli vem som hellst!
Väljer han dig har jag fan tappat mitt hopp på mänskligheten.

yours truly,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0