11/11

Har inte mycket att säga om denna dag förutom att mitt humör
gått upp och ner som en berg-och-dal bana. En arg Hanna gör
ingen glad. Mitt temprament är ganska lugnt och skönt, men när
jag väl blir arg på riktigt. Då jävlar ska jag säga er att ni inte vill
vara i närheten för då flyger pennor och mördande blickar.

Efter skolan gick jag på stan med den nyblivna 18-åringen Fanny.
Grattis grattis grattis älskling <3
Liza hängde med en stund också och det var trevlans. Gick till
affärer som vi inte brukar gå till och jag spenderade inga pengar.
SKÖNT!

Dagens gulligaste är lätt Liza.. Så jävla söt flicka det där.
iiiiiih. jag tycker så himla mycket om dig <3

Grattis en än gång till Fanny, och min mamma som vi har firat
med hong kong ikväll. Min morbror peter får också ett stort grattis.
Alla fyller år idag ?

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0