vi håller på TB




bild från matchen i katrineholm, älskar killarna i bakrunden som kryper
ihop för bollen. göllungar ;D och att min lillebror gjorde en riktig tv-räddning!


Följde tillslut med på min lillebrors match,
och vilken match sen!!!!

Började med att TB gjorde två mål som boltic snabbt
reducerade efter två missar från Patrik.
Sen vette tusiken men TB slutade åka skridskor och
boltic gjorde det ena målet efter det andra.. och precis
när vi hade gett upp hoppet vaknade våra grabbar
till och tog tillbaka sina mål. Ett tag trodde vi att vi skulle
vinna men när det var tre minuter kvar gjorde boltic ett sista
mål så det blev 7-7.

Vilken match som sagt, det är då det är kul att kolla.
jag satt och skaka & skrek. När någonting är spännande
svartnar det typ för mina ögon och jag kan inte kontrollera mig.
Glömmer aldrig när jag skrek till robin att jag älskade
honom under lucia cupen för några år sen bara för att han
räddade sista straffen.

Ikväll blir det först middag med morfar, åse, naimy, kalle
och så mamma och stefan förståss. Sen får vi se vad som sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0