tttt

God mat och det har varit trevligt faktiskt,
var ju rädd för att det skulle bli stora disskutioner
men det har vi klarat oss ifrån. den största vart vad
vi tycker om snön. Så ja, ni förstår ;)

Nu sitter jag ganska otippat och lyssnar på Enya...
Jag tror inte jag egentligen gillar sån musik, men
only time och anywhere is är riktigt bra.
Kanske inte världens humör höjare, men att slappna av till.

Ska förresten börja med en måbra bok på riktigt,
min egna hemliga må bra bok där jag ska skriva
endast positiva saker, drömmar, mål, mål jag avklarar
m.m. För, klyschigt som sagt, 2010 börjar mitt nya liv.

Jag vet att jag sa samma sak förra året: 2009 ska bli
mitt år bla bla... Och visst har jag haft kul. Ska snart
dra en sammanfattning förresten!! Men 2010 ska bli
snäppet bättre för nu ska jag hitta mig själv och
bli nöjd med den jag är. Så är det bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0