söndag

Det var gott med mat hos mormor, vi stannade där ett tag
efteråt och pratade osv. Min mormor <3

När jag kom hem gick jag, Emelie & Carro först till
Ica, men vi ångrade oss så det vart donken istället.
Vi satt där i typ.. 3 timmar och bara snackade & skrattade.
Vi får alltid skrattanfall för tråkiga saker när vi är där?

Jag har fått sån där kuckilimuck medicin eller vafan det kallas ;)
Ni vet såndär riktigt dundermedicin mot hosta, man blir lite snurrig
får jag lov att medge.

Har ni förresten hört att Brittany Murphy dog i morse av hjärtstillestånd,
såg det på donken men hann aldrig läsa allt. Sorgligt.

Hur som hellst var detta mest sidospår, det jag vill säga mest av allt
är att jag älskar Emelie och Carro av hela mitt hjärta för jag vet ärligt
talat inte vad jag skulle göra utan er tjejer. Det ni inte vet om mig
är helt enkelt inte värt att veta. Ni är B-Ä-S-T!

364 000 år gammal bild, eller iallafall 2,5   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0