söndag

I morse kom mamma in och väckte mig och sa att det
var Harry Potter på Tv och jag gick ner med täcke och allt
så var det dubbat... Finns det något sämre? Tror svaret är
självklart. Men jag kollade iallafall på filmen, jag var ju ändå
vaken och hade inget annat för mig så. Dessutom var
det längesen jag såg filmerna!

Efter filmen vare bara att göra sig i ordning så åkte jag
in till stan med mamma och stefan. Eftersom det inte var
någon shopping igår. Vi gick in på stadium och där hängde
den, det var nästan kärlek i första ögonkastet. Hahaha.

Det vart en snabb tur och det var väl stefan glad över, jag också
för den delen. I´m not a big fan of mellandagsrea.
Jag pratade med Ulrika i telefon när jag gick förbi Gina och
hon sa: Men gud vilket liv!!
Jag sa bara att vi var utanför Gina och då skrattade hon,
alla förstår väl vad jag menar tror jag. Jag satte inte min fot
där inne. Det går inte.

Blir Falun den 3:e iallafall, men utan Fredrik tyvär :(

Nu ska jag sminka mig, sen ska vi åka till Börje och Irene för
ännu lite mer mat. Haha men sen är det över som tur är! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0