roooompaah

Jag och Liza är bäst, helt enkelt.
Vi kommer på bra idéer, vi är smarta och ja. Bäst!
Johan tycker väl att vi är lite konstiga, vi som alltid
klagar på att killar är det. men vi är inte konstiga på
samma sätt. Så det så!

Efter skolan, som var väldigt varierad idag. Ibland sög
det och ibland dög det... men iallafall efter skolan
gick jag, Liza och Jonna till donken och sen till H&M
och sedan hem. Och jag lekte lite med jonna, myspys
eftersom det var längesen.

Sen har jag spelat mitt nya favoritspel på facebook, helt beroende.
och självklart kollat på min nya idol.. Sean Banan. Klockren <3

Imorgon är det sovmorgon för min del och det gillas hårt,
förövrigt kommer det bli mycket "spring" för först ska vi till
wenströmska och ha metodövning, sen kristiansborg och ha
livräddning/simning, sen skolan för en lektion och sen slottet.
Efter det ska jag julhandla med emelie och jonnisen.
Mys

mathias har förresten kommit hem från sjukan efter en "liten"
incident. Skönt att det inte är allt för allvarligt iallafall.

yours truly,

Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0