nu jäklar!

Imorgon är dagen... Jag ska våga.
Om jag får tillfälle gör jag det, okej...
Jag vart jävligt nervös nu, men dags att ta tummen ur arslet!

Gammalmodigt och väldigt påfrestande för mig som
är van att ha en dataskärm att gömma mig bakom.
Men jag ska fixa detta. Det är ju inte direkt så att jag
ska fria eller nått? Klart jag fixar det!

Vad är det värsta som kan hända?
  • Han visar sig vara en vampyr (wich I would like?)
  • Han dissar mig hårt.
  • ...
Det var de punkter jag kom på, och vafan det klarar jag ju. Easy pie!
Smart som jag är skrev jag detta i min blogg, för nu kommer jag
inte få något tillfälle. Hehe jag är väl inte född i farstun.

Nej men vi gör en deal. Om jag får tillfälle och pratar med han berättar
jag såklart det. Men om jag får tillfälle och inte gör det, lägger jag ut fula
bilder på mig själv som ni kan skratta åt. Okej?

Om jag inte får tillfälle.. Vilket säkert Liza kan bekräfta..händer det inte
heller någonting. Då ger jag mig på det nästa dag.

deal or no deal? Deal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0