no more mr. perfect

jag måste bara påpeka en sak som jag tycker är så himla rolig
som handlar om en speciell mr.

Mr. går på min skola och he´s got the look om man säger så.
Jag, och en annan tjej som är min bekant vart som i ett sammanträffande
intresserade av denna mr. och båda tog kontakt med honom. Utan
att den andra visste det. Men jag och den här bekanta tjejen pratade
och kom fram till det och jag vette tusiken om det vart någon slags
konkurenns där.

Helt plötsligt sa det bara poff, och både jag, och den andra tjejen insåg
hur himla ointressant och faktiskt ganska otrevlig den här mr. var.
Och nu pratar ingen av oss med han längre..

Stackars lilla Mr. Han måste ha haft en förvirrad liten period där.
Men goda nyheter, du slipper oss nu iallafall! :)

Utsidan ger insidan en chans, men fyfan vilken insida du hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0