night

Jag är ju inte känd för att vara världens smartaste,
så igår när jag låg och sov. Eller jag hade precis kommit
in i det där stadiet när man är på väg att somna men man
kan vakna lätt. Då hör jag dörren öppnas och dum som jag
är kollar jag upp, jag skulle hållt kvar huvudet nera på kudden
och blundat. Men nejdå, då fick jag nattligt besök av min
kära låtsasbror som stog i dörren och skulle berätta om sin
kväll. Stackarn.. Jag låg där och sa: mm, oj, aa... mm...
Så går det när man ska prata med en nyvaken Hanna.

Dessutom verkar det där vara något som går i släkten,
för Stefans kusin är likadan. På bröllopet kom han ju och satte
sig nedanför min säng och skulle snacka. Full var han, sjukt
ont i halsen hade jag. Det var roligt.. Hahah.

Jag ska sätta igång och göra mig i ordning för vid ett bär
det av till Morfar och Åse.

Hoppas att ni får en trevlig juldag.
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0