mig äger ingen

teatern var riktigt bra om jag får säga det själv.
humor, musik, bra mening, verklighetsbaserad osv.
jag var riktigt rörd flera gånger.

den handlar om en liten flicka och hennes relation till
hennes pappa, som är alkoholist och den visar verkligen
att det inte behöver vara några trasiga förhållanden
bara för att det finns missbruk i familjen och den
hyllade verkligen hennes pappa. Det var vackert.


jag är sjukt sjukt trött efter en vecka med sena kvällar
och tidiga mornar, det brukar ju ordna upp sig på fredagar
eftersom jag har sovmorgon. men imorgon har jag ju
inte det så jag överlägger faktiskt alternativet att gå och sova,
eller iallafall läsa nya nummret av vecko revyn som mamma
köpte till mig, snäll som hon är!

Imorgon blir det lucia, ska faktiskt bli mysigt även om den
som sagt inte alls är som det var på bäckby.
Engelska prov också, hoppas verkligen på det bästa.

yours truly,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0