lusselelle

Sitter här och väntar på att Susanne ska komma förbi
och hämta mig. Ska nämligen hem till mamma igen.
Idag ska vi hem till Magda, min mammas kusin och ha tredje
adventsfika. I vanliga fall brukar vi ju ha lilla julafton men
det blir inte av i år men Magda ville inte ge upp traditionerna
så hon fixade ihop detta. Bra initiativ!

Ikväll lär jag börja med min sårvårds uppgift, men orkar jag?
Jag måste helt enkelt orka, för om hon ser potential till VG
ska jag fan heller nöja mej med ett simpelt G. Så det så!

Efter nyår (hur många gånger har jag inte kört den här?) ska
jag ta tag i detta och kämpa med skolan och med allt. Inte ge upp.
Fan, vissa människor klarar av hur mycket som hellst. Jag är
bara lat. Vi har 24 timmar på ett dygn.
Jag sover 7-8, går i skolan 8. Alltså har jag 8 timmar över.
8 timmar till läxor, träffa vänner, och ta hand om mig själv.
Ändring Hanna!

Nu ska jag åka,
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0