juldagen

Nu är jag hemma efter en lång dag hemma hos morfar & Åse.
Det har varit mysigt som vanligt med god mat osv.
Mina låtsaskusiner.. eller är det det? Jag säger det iallafall
är mer vilda en tama men dom är så himla söta!

Fick ett presentkort hos min frisör så nu kan jag äntligen
klippa mig och färga håret. Ska bli så himla skönt. Mitt hår
känns rätt tråkigt och livlöst just nu.

När vildarna hade åkt hem och vi hade suttit och umgåtts ett tag
satte vi oss och åt igen. Att man orkar. Jag fattar inte! Men det
var faktiskt gott för jag började bli hungrig igen.
Vi hade en otroligt djup och givande diskussion också måste jag säga,
älskar att diskutera med dom. Det påminner om sena sommarkvällar
i sommarstugan när solen börjar gå ner över sjön.

Usch vad jag vill ha sommar nu, nu är julen över så nu behövs det
inget mer vinter för min del!!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0