it´s over! :D

sista bortbjudningen eller vad man ska säga,
nu vill jag inte se mat på ett tag vill jag lova.
Kalkon vart det iallafall och det är ju gott, men
som sagt... Även ett litet matvrak som jag kan
få nog, tro´t eller ej!

Trevligt var det men det blir så himla länge, jag ska komma
ihåg det här om jag någon gång får barn. Stanna inte för länge
om inte barnen har det bra!!! Inte för att jag hade det dåligt men ni
fattar, det är lite skillnad nu från när man var liten.

Åh när vi var små, nyårsafton var helt oslagbara när vi, 4 familjer
med barn i liknande ålder samlades. Vi var ju bästa vänner såklart
och det var bara jag och Emelie som var tjejer. Men killarna
var snälla och vi lekte och hade oss och ville aldrig åka eller gå hem.
Det kan man kalla tider det, saknade tider. Men det är minnen som
jag håller nära hjärtat!

Ja ni, snart är det nyår.. 2010. Fan va fort det här året har gått.
Jag ska nog ta och göra en sammanfattning någon dag eller kväll.

Aja, hur som helst är jag nu fri från "bortbjudningar" och imorgon
ska jag träffa Emelie och kanske Carro som jag inte har träffat på
en vecka. Har nästan blivit lite sällskapssjuk, iallafall när det gäller
folk i min egna ålder.


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern å du skriver bra!



ta hand om dig nu :)

2009-12-28 @ 01:38:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0