IKEA


SNYGGASTE BILDEN ÅR 2009..
hm, nej kanske inte. men en av de roligaste dagarna.

När jag och Emelie bestämde oss för att hitta på något
visste vi inte alls vad vi skulle göra, så Emelie fick hitta
på något eftersom jag inte är så fantasifull.
Vi bestämde oss för att åka till Hälla och gå på IKEA.
Vi skulle egentligen bara köpa en korv men vi åt
på resturangen istället för vi var ashungriga.

Nu är vi istället väldigt mätta.

Imorgon ska vi äta frukost på donken så det blir
att gå upp kl.7 för kl.8 ska vi befinna oss utanför
dörren. Vi är fan galna.

Jag är fortfarande sjukt trött så jag tror att nästa
destination blir sängen...

god natt <3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fick du "min"julklapp av någon mer eller ?Tänkte om vi måste byta?

Kram Susanne

2009-12-28 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0