I got a life? -.-

orka mig, riktig no lifer! Sitter här och väntar på att klockan
ska närma sig tolv. Var inte riktigt smart när jag odlade mina
jordgubbar va? Nej skulle inte tro det. Så jag hade två val.
Stanna uppe till klockan 00 eller gå och lägga mig vid tio och
gå upp senast fyra för att skörda dom. Vad väljer jag.
Stanna uppe såklart.

Min kropp gör riktigt, riktigt ont efter stationsträning igår och
lift pump idag. Gaash, vi får se om jag kommer ur sängen imorgon.

Idag fick vi föresten, mitt i vår bedrövelse välja praktikplats.
Sökte tre bra ställen hoppas jag, så jag lär inte bli besviken.
Mitt första val var bryggan, ett rehabiliteringsboende.
Där hamnar patienterna efter sjukhuset, innan dom ska hem
så man kommer få träffa mycket människor.

Mitt andra val var daglig verksamhet för utvecklingsstörda.
Det skulle också vara väldigt kul eftersom det inte är så inriktat
på just personlig omvårdnad utan mer omsorg.

Och mitt tredje val var tre små hus här på bäckby, ett demensboende
som ligger på gå avstånd. Mycket skönt.

Nu ska jag invänta klockan.. Sen få en efterlängtad sömn.
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0