hej mitt vinterland

Jag fryser som fan nu. Men inte när jag var ute.
Efter 17,5 år har man lärt sig hur man klär på sig under
vintern, jag har nämligen både svimmat och börjat
gråta för att jag har frysit så himla mycket.
Men nu körde jag med allt, kändes som man skulle ut
i skidbacken nästan.

Väl i backen var det jag, Carro och sjuttioelva småungar
som sa att dom skulle slå oss om vi körde på dom och
så höll dom på att kaxa.. Jag fattar inte hur jag lyckas
börja bråka med småungar hela tiden!

Vi åkte lite, hade lite snökrig, träffa Fanny lite som åkte
till skälby för att åka pulka.. Hon åkte en gång. Haha.

Men nu, efteråt fryser jag iallafall så jag ska snart hoppa
in i duschen. Känns ganska härligt måste jag säga.



en av småungarna var iaf snäll och tog kort på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0