(går)dagens... händelser

jag fattar inte att jag alltid glömmer bort att berätta dom roligaste
detaljerna, om det är nått som är intressant är det ju dom!
Igår hände det iallafall två roliga saker utöver det vanliga.

1. Det var julmarknad i ljushallen = musik! Så kommer all I want
for christmas is you och jag ska gå och möta Fanny.
När jag ser henne vid trappen tänker båda samma sak och börjar
peka på varandra precis när Mariah sjunger: aaaaaal I waaaant
for christmas.... is yooooooooooooou innan det popiga börjar.
så när det popiga började, började vi dansa. Jag i trappen och
fanny nedanför. Äntligen fick vi göra vårat High school musical.
Fick väl lite snea blickar men det var så himla kul!

2. När jag och Liza väntade på bussen kommer en kille och
en tjej springande, då menar jag inte små joggande utan
verkligen springer för livet. Vi trodde först att dom sprang
till bussen, men tjejen svängde av över vägen och sen
kom det en till springande kille förbi oss, och en från andra
hållet på andra sidan gatan och dom fick fast henne.
Då hade hon snott någonting, vettefan om det var jackorna t.om.
Men en mobil tyckte jag att jag såg, men Lizas buss kom precis
så den ställde sig i vägen.

Det kanske inte var så himla kul, men iallafall något över det vanliga.
Nu är det dags att gå till skolan, pepp som fan ;)
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0