fredag

Har inte mycket att säga om denna kväll förutom att den
hade sina höjdpunkter helt klart. Riktigt kul hade vi.
"Vem vare som fimpa? säg vem det var!! vad jag ska göra
med min fucking strumpa" ahahhahaha KLOCKRENT!
Vette tusiken vad som hände med min kamera men
trasig är den.. som tur är var det min slit och släng kamera.
men ska se om det går att se bilderna.

Jag stinker rök just nu och det svider som attans i mina ögon,
nej jag har inte rökt, men dom röker inne vilket resulterar i detta.
Känner mig ganska trött nu så det blir nog sängen nästa
ska bli så himla skönt att sova ut imorgon kan jag lova!

Nu måste jag skörda min blommor innan jag gör något annat.
godnatt

P.S. föresten, finns det något värre än när man känner igen någon
men inte vet från vad. som tur är fick jag hjälp av utomstående ;)
eller där skojja jag.. inte utomståeende.. men aa nej orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0