face drop

Kom nyss hem från en kall ABB-arena.
Min fossingar fryser typ ihjäl.
Iallafall börjar jag hinna ifatt mitt löfte till min
lillebror, att bli en bättre supporter och följa
med på alla matcher jag har möjlighet till.

Denna match var speciell och rolig på alla sätt.
TB vann med en riktig utklassning, 14-2.
Tråkigt att Patrik inte kunde hålla 0:an men han gjorde
ändå en riktigt snygg match med ofattbara räddningar.

För varje mål TB gjorde vart de andra laget mer frustrerade
vilket slutade med en massa utvisningar, tror dom fick två i rad.
En match straff och tränarna stog och gjorde någon slags dans
där på andra sidan. hahah vad jag skratta.

Efter dom hade tackat varandra för matchen vart det slagsmål,
berodde på TB så det var inget att stödja men jag fick världens
adrenalin kick och bara stod och skaka.

Nu ska jag snart gå och sova, har en spännande dag framför mig imorgon.
Betyg i Hälsopedagogik, Nationella i Eng A, betyg i Naturkunskap.

I see your face drop, drop, drop 
You touch my heart, disappear
I never knew how much it hurt here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0