onsdag

tråkig, otroligt tråkig dag.
nu väntar jag bara på mat sen kanske jag ska ut och träffa Fanny.
Pratade nyss med Maria, så nu har vi beställt biljetter.
Kan inte fatta att det är redan på söndag?! SÖNDAG!!!
Pratade nyss med Ulrika också så nu är vi alla haja på läget! :D


under tiden jag har skrivit det här inlägget har jag hunnit äta,
det tar lite tid för mig. för när jag började hade jag inte pratat
med Ulrika heller. Man kanska ska göra såna här inlägg.
Man vet ju inte riktigt hur det slutar då!

drogar låten som finns i inlägget här nedanför, det borde ni också göra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Jag tycker det är modigt just för att man då verkligen inte bryr sig om vad andra tänker om att man är där själv. :)

2009-12-30 @ 20:20:48
URL: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0