det är inte lätt när det är svårt

och det är definitivt inte lätt när man inte vet vad som är svårt.
jag får den här känslan då och då. överdos av livet.
när man inte riktigt vet vad man ska göra, hur man ska göra,
när man ska göra, vad som händer om man gör.

jag är en grubblare, det har jag alltid varit och det kommer jag alltid vara.
my weakness is that I care to much är en låtrad som alltid har
betytt mycket för mig, för så är det verkligen. jag bryr mig för mycket.
om allt, om saker jag inte bör bry mig om.
Jag grubblar över allt, precis allt. Inte konstigt att jag blir förvirrad.

Jag gör en höna av en fjäder och jag måste verkligen träna träna träna
för att få bort det, och ibland slår jag av den egenskapen men så fort
jag tappar fokus, motivation m.m. så kommer den tillbaka.

Men ni som känner mig vet att jag är stark, jag kommer snart vara
back on track igen. så ni behöver inte vara oroliga.
Jag har som sagt bara fått en liten överdos, låt det sjunka in lite så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0