be cool, stay in school

Skulle ju få reda på betyg i FA idag så jag gick ut till
lilla Inger med ett stort leende. Var ju ganska säker
på ett av de högre betygen. Men det hon sa var att
hon inte hade bestämt sig än... Men att det stog mellan
VG eller MVG och lutade mot MVG men att jag inte
har tillräckligt mycket go under de praktiska momenten.
Men jag får väl vänta med spänning då!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men det känns som
att jag är tillbaka på rätt track! Vill knappt ha jullov nu för
nu känner jag att jag ska ta tag i skolan. Om det var mitt
G igår som gjorde det eller nått annat vet jag inte.
Men jag vet att efter jullovet blir det nya tag.
Låter klyschigt.. "Börjar på måndag"... Men jag mår
skit när jag får G så tänker inte utsätta mig för det.

Enda ämnet jag tänker tillåta mig att få G i är Matte B,
men jag och Liza ska kämpa som idioter med det för
vi ska klara det så är det bara!

Annars hade vi engelska nationella lyssna.. det gick inte så bra,
och engelska B prov som jag helt hade glömt bort! Eller
blandat ihop rättare sagt. Men det gick helt okej för vi höll
på med samma sak i Eng A förra veckan ;)

Tänkte passa på att hälsa alla treor som ska på julbalen
en trevlig kväll.. själv längtar jag efter
Imorgon imorgon imorgon imorgon!!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0