asdf
Har precis gjort klart min sårvårdsuppgift.
Om jag får "G med en pil uppåt" kommer jag helt klart tänka
tanken att hoppa av för då har jag ingen som hellst motivation kvar.
För nu har jag lagt ner tid på den här uppgiften så det kan ingen säga något om.
Om jag får ett G skulle jag bli gladare, för g med pil uppåt,
eller G + som vi vanliga människor kallar det visar ju att man nästan är där..
Men när man får det på allt så är det ju bara väldigt frustrerande...

Har odlat jordgubbar nu igen... Men har sovmorgon till halv tolv imorgon
så det känns inte lika tungt! Känns faktiskt helt okej måste jag säga.

Just nu ser jag ett ljus i mörkret med tanke på fredag, jullov, julafton,
nyår och så har vi ju suttit ett preliminärt datum på Falun.
Vilket innebär att jag får träffa Ulrikorna och Maria.. det skulle rädda allt
just nu känns det som. En härlig kram av Stenhamre, en rolig kommentar
av Hämberg och ett glatt humör av Maria. Och 6 st lyssnande, förstående
öron. Helt underbart känns det som...



änglar utan vingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0