2009

jag började som jag sa med ett ganska stort inlägg om mitt
år som jag skulle dela upp och ha mig men det var så jäkla
mycket jobb och jag hann aldrig klart och jag orkar inte
sitta med det sista nu, är bara på juli än så länge.
Dessutom tror jag inte ni har så himla mycket intresse av det
utan det är mest för min skull. Så jag sparar det på datorn
och ni får en gammal skaplig lista istället. Som vanligt :)

2009
Hur har året nollnio varit för dig? - helt okej
Bättre än förra året? ja, det tror jag nog.
Har du träffat några nya vänner? - njae, inte direkt.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - hahah det här är helt sjukt, men det första jag tänker på
när jag tänker på det här året är Connies lilla show i biblan. hahahahha helt klockrent! <3
Har du flyttat under år nollnio? - nejnej :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - OM jag har, har säkert hittat flera tusen ;)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - ehm, upp och ner
Har du strulat med någon? - ja,
Har du varit kär? nej, förälskad
Har du sagt jag älskar dig till någon? - bara vänner
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja,
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej,

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - ja, gammelfarmor. R.I.P <3
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha nej, men jag har slagits på låtsas!
Har du varit i slagsmål? sån är inte jag :D

PERSONLIGT
Har du gjort något du ångrar? -det sägs att man aldrig ska ångra något som har fått en att le,
men jag har gjort mycket jag ångrar i år, som ändå fått mig att le.
Har du skämt ut dig? - hahah ja, det är ganska självklart. fyfaaan.
Har du ljugit för en vän? - inte som jag minns
Har du gjort något dumt mot en vän? - inte med mening isåfall
Har en vän gjort något dumt mot dig? - ja

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - carlforsska
Har någon varit elak mot dig? - nej, hahah eller det beror på ;D
Har du gjort något framsteg? - njae, har gått sämre.. :(
Har du haft alla rätt på ett prov? - jadå!

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - njae, jag är osäker. men jag har träffat nya människor som jag pratar med.
Har du förlorat en vän? -  nej det tror jag inte, kanske. jag vet inte ^^
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - ja :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - nej
Har du många killkompisar? - många, nej. men jag har så det räcker för en bra blandning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0