Tungvrickare

Jag, Carro och Emelie har hittat dagens tungvrickare.
Utnytjning. Nu är det ju så att vi inte riktigt vet hur det stavas,
eller om det ens heter så överhuvudtaget. Men vi gick iallafall
hela vägen från Ica Maxi hem till Carro och försökte säga ordet.
En hel del skratt blev det måste jag säga.

När vi kom till skälby mötte vi ett coolt gäng som kalla oss fjortisar,
försökte sälja en 70is och skrek att vi skulle passa oss och borde
veta vem han var.. Oj, vi vart sååå rädda.

Kvällen slutade hemma hos Carro med B&J glass, chips och film.
Det har blivit mycket film på senaste tiden, men så kan det gå ibland!

Annars måste jag säga att jag är rätt så nöjd över min design.
Okej, okej. Det är inte så himla spektakulärt! Men för att vara första gången
jag gör en egen design på blogg.se (A) Jag vill ju ha det så, stilrent.

Nej vad säger ni, krypa ner i sängen och kolla på en till film?
Jag tror det.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0