nostalgia

Tjabba tjena gott folk.

Klockan är bara två, men jag har redan hunnit med mycket.
Jag och Carro skulle bege oss till Erikslund och köpa present till
hennes kusin. Men på vägen svängde vi förbi bäckby och kom på att
dom har skola nu. Så vi gick självklart in och kikade på vår gamla skola.

Fyfan. Fyfan säger jag bara. Vilken känsla. Har aldrig känt något liknande.
Det var som att någon tog mitt hjärta, kramade om det och sa:
Här Hanna, här hör du hemma. Jag vart väldigt sentimental och allt
kändes som förrut. Trots att dom byggt om skolan väldigt mycket.
Maggan visade oss runt och dom har fått en fräsch matsal!

Det absolut roligaste var att våra namn stog kvar vid biblioteket.
Så vi finns kvar där, föralltid!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0