mörker

Det var faktiskt riktigt segt att jobba idag, jag ville bara komma hem.
Men nu är jag hemma iallafall och snart ska jag väl gå och lägga mig
så det kan bli imorgon någon gång!

Nu är jag hemma hos pappa, skulle vara hundvakt åt pinto. Men han är
inte hemma så det var ju värt..

Dessutom måste jag klaga på mörkret. Detta är läskigt.
Igår gick jag ju ut och joggade tio över nio. Då var det inte mörkt!
Idag, tio i nio var det mörkt ute. Jag blir deprimerad...
Det ska vara ljuuuust på kvällarna, ljust och svalt. Så man klarar
sig med shorts och en tjocktröja. Liksom, ni fattar.

Sommaren är inte ens slut, men jag saknar den redan!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0