helgen

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar helg i sommarstugan.

I fredags när vi kom upp så åt vi kräftor och bara hade det mysigt,
vi badade tunna också och det var hur avslappnande som hellst
så jag somna på ett kick! På lördagen gav vi oss ut i skogen
och plockade svamp och lingon. HAHA skogsmullen hanna (H)

Nej men jag tycker om skogen, det är mysigt!
På kvällen badade vi tunna igen men det var inte lika lätt
att somna eftersom jag sov tre timmar under dagen. Helt slut
efter första skolveckan. Hur ska detta sluta?

Idag har vi bara städat och när jag kom hem gav sig jag och
Carro ut i spåret. Riktigt skönt, fast det blir lite tyngre för varje
gång som går? Men snart slår det nog över så det blir lättare..

DESSUTOM, så har jag kört bil för första gången.
Det gick faktiskt asbra och vill nästan kalla mig naturbegåvning.
Inte ens motorstopp första gången, längtar tills jag får
övningsköra på riktigt!!

NYFIKENHET.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0