f*ck busschaufförer!

Usch vad irriterad jag blir! Busschaufförer är hemska.
Här i Västerås har vi 2 trevliga busschaufförer typ, och hur ofta åker man med dom?
En gång i kvartalet! En busschaufför kan verkligen förstöra hela min dag!
Min morbror är busschaufför, han och dom 2 andra ska fan har mycket cred.

Att vara busschaufför är ett service yrke, därför gäller det att vara social och trevlig
för att jobba som busschaufför! Usch, vad har dom för intagningsprov egentligen!

Varför jag är så arg på busschaufförer idag är för att när jag och Carro åkte hem från
stan så stannade inte busschauffören på vår busshållplats. Så vi fick gå från ändhållplatsen.
Carro i högklackat, och en kille med kryckor. Det är fan inte rätt! Vi hann inte skrika att vi
skulle av heller. Vi hann liksom aldrig reagera förens efteråt.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0