Dressed for success



Detta är min inspirationsbild, en konversation med fanny där vi taggar varandra
omringat med bilder på några av världens (tycker jag) snyggaste kvinnor!

Jag och Fanny har alltså varit ute och joggat ett varv i spåret, det gick långt
över förväntan. Så himla skönt måste jag säga. Vi är bäst Fanny! Vi kommer
klara det här. Beach ´10 kommer lysa av avund när dom ser våra vackra spiror!
Det luktar succé!!

Nu ska jag ta en kall dusch och knapra i mig ett äpple eller ett par morötter!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: fanny

haha precis hanna. nu ska dom får se!

2009-08-17 @ 21:43:18
Postat av: Melina

jaa, haha, jag med.

2009-08-18 @ 05:37:33
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0