dreaming

Det var tungt att gå upp i morse, men väl i skolan gick det bra.
Maria är sjuk, så vi slutade tidigare och vi kommer ha en lektion imorgon.
Härligt, efter regn kommer solsken ?

När jag kom hem hade jag fått brev från Krista, iiiih vad jag saknar den
flickan alltså!! Jag saknar England överhuvudtaget :(

Sitter och drömmer mig bort till USA, men även London har kommit
in i huvudet. Men jag tror det blir au-pair i USA faktiskt!
England är ju lättare att åka till, och då kan man ju åka till USA när
man har chansen liksom.
Men jag vill bara att det ska bli vintern 2010, då kan jag ju faktiskt
börja med ansöknignarna. Så det känns mer verkligt.

Nu ska jag packa lite till helgen, drar ju till min älskade sommarstuga!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0