taha

Igår när jag satt och läste au-pair bloggar och
drömde mig bort till varmare breddgrader kom
låten california. Som jag och camilla hade gjort:
Kollat på varandra med uppspärrade ögon och skrika
"DET ÄR ETT TECKEN" Hahah vi är ju för bra <3

Dessutom måste jag säga att man blir som man umgås,
jag har blivit långsam och så har jag ont överallt.
I alla fall i axlarna och ett av benen.
Jag har också en enorm träningsvärk i rumpan,
som jag och mamma hade gjort: Kollat på varandra
med uppspärrade ögon och skrikit "ROOOMPAH"
och sedan brista ut i asgarv, varje gång!!

Träningsvärken kom väldigt oväntat, för jag har inte gjort
något alls för att få den? Börjar bli proffs på det här,
förra veckan fick jag ju i magen utan att göra något.
Ett dåligt tecken på att jag är sjukt otränad kanske.. :(

Nej nu blir det dusch, lunch och lite jobb.
Hoppas jag blir bortskämd idag också så jag hinner
se i en annan del av köping. Veckans höjdpunkt ju!

puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0