fredag kväll

Hemma igen och kvällen har ju gått asfort, vet inte vart den tog vägen.
Det ska nog gå bra det här med bra sällskap på jobbet.
Min vikarie handledare är superbra som sagt, och inte alls som
andra brukar, typ: aa... du kan ju bädda sängen. sen får man
stå med armarna i kors.

Nej hon ville att jag skulle ta venprov på henne och allt, jag
tackade men nej tack. Har inte gått igenom det tillräckligt mycket
men jag skulle iallafall få ta blodsocker imorgon, och det mina
vänner är easypie.

Fick reda på idag att jag är omtyckt verkar det som, patienterna
frågar efter mig när jag är borta och ja. Det känns superbra faktiskt.
Kommer sakna bryggan :(

Nu ska jag snart ta mig mot säng,
men först vill jag säga grattis till eva, som vann 100.000 på
postkodmiljonären. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0