upp som en sol, ner som en pannkaka

Vilken dag säger jag bara. Finns ingen riktig kommentar faktiskt.
En glad sak var att när jag kom till skolan och träffa Fanny
satt denna på mitt skåp:
Du är så himla gullig Fanny <3


Var ju alla hjärtans dag i skolan, så man kunde gifta sig. Jag
och Liza tyckte dock att det räckte med vårat giftermål på Facebook.
Annars har det varit upp som en sol, ner som en pannkaka hela dagen.
Berg och dalbana och en väldigt påfrestande dag.

Vi har varit som zombies hela klassen men vi har även haft våra
ljusa moments och skrattat så vi inte vetat vart vi skulle ta vägen.
Det gillar jag starkt!

Gruppskrivningen var ju oslagbar, fan va grymma vi var. NOT!
6 nötter som satt och försökte förstå nått. Men med våra kloka
hjärnor ihop tror jag, hoppas jag att vi når vårat lilla G.
Någon VG eller MVG skrivning i detta avsnitt blir det inte..

Sammanfattning: Vill ni ha ett bra exempel på en psykiskt labilklass,
hälsa på OP08A på Carlforsska. Har även listat ut varför vår klass
är som den är.. Om man håller ner den där knappen som gör
så man får stora bokstäver som jag har glömt vad den heter.. Inte
caps lock utan den andra som man måste hålla nere hela tiden.
Då blir våran klassbetäckning: OP=(A.... ett tecken!

Nu babblar jag bara skit, imorgon är det studiedag.. vad ska jag syssla
med då? Studera, har massa jävla matte och medicin att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0