tisdag

En liten fågel viskade i mitt öra att det inte alls är många
som söker till sydafrika, vilket ökar mina chanser enormt då
vi är 5 st från internationalisering som söker. Endast.
Och vi har förtur. Man ska inte ropa hej förens man är
över bäcken men jag har en bra känsla över det här!

Frissan idag då, smet iväg från skolan till "tandläkaren" för
man kan fan inte ta ledigt för att gå till frisören. Men, duktig
som jag är gick jag tillbaka till skolan efteråt (hade tänkt
att skippa det) När jag kom tillbaka fick jag reda på att idrotten
hade varit inställd. Så jag missade i princip.. Ingenting.
Skönt skönt, att dessutom vara nyklippt och nyfärgad är ju
en av de härligaste känslorna.

Lite kort kanske, men hellre det än ett råttbo liksom!!

Nu ska jag leka med Emelie pemelie, och troligen Isabella,
looking forward to it! pussis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0