t

Hela min dag har gått åt till att kolla på resemål,
jag skojar inte. Från jag vakna, med en liten paus när
jag körde hem till mamma, det gick helt okej.
När jag kom hem till mamma igen kollade jag igen,
hotell, destinationer, fest, priser, rekommendationer.

Skulle vara så jävla härligt om det blev av, men
ayia napa är struket från min lista. Känns inte som en
Hanna destination, även om jag gillar fest och party
har jag ALDRIG och kommer ALDRIG vara den där
extrema: fullt ös, medvetslös.

Nu blir det project runway, och lite köping såklart!

Är inte speciellt taggad för skolan imorgon, känns rätt
tungt faktiskt. Hade hellre velat sitta i fika rummet kl.7,
och känna att den där koppen med kaffe är dagens räddare.
Att ge sig ut och börja väcka och ta hand om de härliga
patienterna och vara omringad av härliga människor.

Men livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0