torsdag 5/11

Vill ni se en stjärna? Se på mig.

Jag lyckades missa bussen imorse. Jag vart ganska arg måste jag
säga så jag gick i snöstormen(okej, jag kanske överdriver lite. Men det
snöa och blåste! SNÖSTORM) till nästa busshållplats, samtidigt
som jag skulle smsa till Liza att jag missade den jävla buss jäveln,
samtidigt som världens sämsta låt kom på mobilen, samtidigt
som min halsduk höll på att åka av. Det var en kall hanna som klev på bussen.

Vet faktiskt knappt vad jag har gjort i skolan. Engelska, hälsomöte som gjorde
så jag missade Engelska B. Så har mest sprungit runt med Liza.
På medicinen hände inte heller mycket, vi fick se nån film och jobba med hjärtat
och efter skolan hade jag UV-samtal.

Det gick såklart bra, som vanligt. Bara positiva ord. Det är sånt man behöver
så här när skolan känns som tyngst. Det ända var väl att jag fick hostattack
och fick lov att springa och dricka. Det var lite skämmigt men.

Ikväll är det EMA, ska ni kolla ? :)

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Emmelist

HAHAHA ja en Murat har skrivit till mig också. tur att alla heter typ likadant...man vet vilka man ska blocka ;P



dom e riktigt pinsamma!

2009-11-05 @ 18:25:20
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0