somliga straffar gud med detsamma

Jag ska försöka äta kvällsmat.
Jag är så jävla hungrig och en dag till utan mat...

Tur att jag är så matfixerad, anorexi kommer aldrig drabba mig iallafall.
En sjukdom att stryka från listan ;D

Jag är lite konstig jag, jag blir ju "aldrig" sjuk. Och klagar jämt över
det och vill bli sjuk och bla bla bla. Men när jag väl blir det,
sisådär 1-2 ggr om året så vill jag bara bli frisk. Jag blir så jävla rastlös!
Hoppas på att jag inte har någon feber imorgon. Då går jag till skolan.
Hur lite röst jag än har, mina kompisar lär bli överlyckliga att slippa
höra mig prata i 320 varje gång jag får chansen ;)

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: J u i c y ♥ - Diary of me

blä

2009-11-03 @ 18:23:49
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/
Postat av: Ebbe

Grattis att du kan äta normalt, haha. det är jobbigt när man inte kan de ;D

2009-11-03 @ 18:51:34
URL: http://toybooy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0