klubbad säl. vem? Jag?!

Eftersom smarta smarta jag lyckades glömma min
arbetsmiljö bok i skåpet resulterade det i att det inte
gick så bra att plugga. Fick du dock en överssikt i vad
jag kan också inte, så det blir väl helt enkelt att få
åka lite tidigare till skol helvetet och göra sista frågorna.

Istället för att försöka mig på frågorna jag inte kunde
tänkta jag lägga mig och vila, brukar gå på en timme ungefär.
Nu vaknade jag av att mamma kom i rummet och sa:
Nemen.. är det någon som är trött?

Jag tänkte precis svara: jag har sovmorgon... när jag insåg
att det fortfarande var kväll. Så jag är en aning förvirrad just nu.
Men det behövdes sömn eftersom jag sov otroligt djupt och skönt.

Nu väntar mat, sen vet jag inte. Kanske kanske kan kolla upp svaren
på frågorna på internet. Skulle ju vara suveränt.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0