sov gott

Jag gick och la mig kl.2 igår kväll, jag var inte så trött till
att börja med så jag läste lite och då blev jag trött men precis
när jag skulle somna började jag hosta. Så jag hosta och hosta.
Vid tre gick jag ner och gjorde honungsvatten eftersom det
inte finns någon hostmedicin mot min hosta, iallafall inte receptfritt.

Kl.3 började ett bra program på travel channel också så låg och
kolla på det, när klockan närmade sig fyra vart jag verkligen död.
Men kunde jag somna? Nej.. Jag tror jag slumra till lite vid fem.
men vaknade lika fort igen. Det sista jag minns är att jag hörde
stefan väcka mathias. vid kvart i sju kanske.

Alltså somnade jag då, och sov till klockan kvart i två.
Jag vill verkligen inte vända på dygnet nu för jag kommer dö sen
när jag ska börja praktisera kl.7 på morgonen.

Idag, eller i eftermiddag ska vi först till mormor och äta, sen
ska jag träffa Emelie och sen får vi se vad som händer.
Öppen för allt känns det som eftersom jag hade så tråkigt
igår att jag satte mig och räkna matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0