* (H)

Jag är mycket party sugen. Jag vill dansa. dansa. dansa
som att det inte finns någon morgondag.
Jag vill skratta. skratta. skratta som att det inte finns
någon morgondag.
Jag vill parta. parta. parta som att det inte finns någon morgon dag.

Julavslutningen blir det troligen en liten sammankomst hos Tove.
Då ska jag dansa, skratta och parta som att det inte finns någon
morgon dag. Det lovar jag!

Jullovet skulle inte kunna komma mer lägligt än om två veckor.
Det känns inte så jobbigt nu längre. Imorgon är det julmässa
som HP har och på torsdag har jag engelska prov som jag måste
fixa bra på och på fredag är det lusselelle!

Nästa vecka har vi inget etik och livsfrågor prov så det känns
otroligt bra måste jag säga. Bara att oroa sig lite över nationella,
annars är det bra! :D

Nu ska jag sova,

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0