evening

Kall, trött och ganska mätt är läget just nu.
Ska gå och sova efter detta inlägg. Har ju redovisning imorgon
i ljushallen. Die! Nejmen det kommer inte vara några problem
för jag tror det är få som kommer komma fram till oss.

Kvällen spenderades på rocklunda. Jag gick ett varv i 1,25 eftersom
jag gick själv och det var mörkt. Jag var sjukt rädd och halvsprang
nästan. Sen känner jag den här känslan att någon är bakom mig,
vänder mig om och ser bara en svart gestalt. Det ser ut som att
den sträcker ut handen efter min axel och jag kan lova att jag hoppade
en meter eller två. men det var, som tur var, bara en vanlig joggare.

Jag inbillar mig så mycket så efter det varvet gick jag lite ute på
cykelbanan bara. Sen satte jag mig och vänta på mamma och kolla
på min lillebrors match. Dom vann överlägset med 7-0.
Patrik som är målvakt fick väl sisådär.. 3 skott på mål?

Nej som sagt. Sängen nu!

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0