the boring life of...

Måndag igen, och det var ju som vanligt dags för skola.
Måndagar är sega, med sega lektioner och vi slutar 16.20,
men men. Det hela vägdes upp med att jag gick ner
på stan efter skolan med Emelie, Jonna och Isabella.
Isabella sa dock bara hej, medans jag, jonna & emelie
gick runt lite och hamna till slut på spicy.

Riktigt trevligt att träffa Jonna igen, har saknat min lilla tokboll <3
Efter stan följde jag med henne hem och lånade the sims 2
eftersom jag inte kan ha 3:an på min dator. SUG! aja, 2 är bättre än inget!

Sen gick vi en liten promenix med Enzo, för gullig!
Och nu har jag pluggat och installera the sims.
Jag drunknar förövrigt i plugg... kill me...

och ett stort grattis till Fanny & Michele som firade sin 1 års
dag igår :)<3

yours truly,

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0