Linas kvällsbok

Lite roligt var det ju att jag satt och tänkte på Linas kvällsbok igår
så sa mamma att den var på Tv. Så nu sitter jag och kollar på den.
Den är så jävla skämmig. Jag vägrade att kolla på den med mamma.
Det går bara inte... Men charmig är den ju också. Men så jävla skämmig.

Det får bli jogging imorgon istället, och då blir det två varv istället för ett!
Mamma satt och proppa i sig B&J glass brevid mig. Precis vad som
behövs när man inte får äta sånt och har PMS...

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
Kanske ska fantisera om mitt span i suppe också. Hahahha!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: v e v v e

sv; helt okej =) tyvärr kan inte jag lägga till dig eftersom jag inte har bloglovin :/

2009-08-25 @ 20:44:24
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0