torsdag

Ni får stå ut med en icke design, för just nu orkar jag inte.
Är otroligt trött på min gamla bild så jag ska försöka knåpa ihop en ny.
Någon annan dag.

Vad ska jag säga om skolan? Värt? Nej inte riktigt.
Började med engelska a och lite nationella speaking.
Det gick.. skit. Verkligen skit. Tror aldrig jag har pratat
så dålig engelska. Men jag tror att det var för att Ann satt
där bredvid och jag hade en enorm press. För jag är
faktiskt bättre än sådär på att prata!

Fick iallafall tillbaka mitt prov, fick VG så det var mycket skönt!
På engelska B fick vi tillbaka ett prov, VG där också sen fick
vi bara gå till biblan och låna en bok vi ska läsa under praktiken
sen fick vi sluta. Och de andra lektionerna var ungefär
lika..

Det suraste var att vi glömde tiden med rektorn, attans!!

Efter skolan gick jag lite på stan med Liza och jag köpte tillslut
min röda kofta som jag har gått och kollat på, det var 50% på den
så då bestämde jag mig att det var någon mening med det ;)

Nu luktar det mat så jag antar att den snart är klar,
hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0