tisdag

Av någon anledning känns det som att det är måndag idag,
det är det självklart inte. Det är tisdag, precis som i alla andras
kalendrar. Jag ser inte framemot den här helgen riktigt,
men det ska nog gå bra ändå.

Jag försov mig imorse igen, min klocka ringer inte eller så sover
jag så jävla djupt så jag inte hör klockan. Konstigt eftersom jag
är extremt lättväckt :s Jaja!

Idag har jag fått göra lite mer på praktiken, jag är extremt dålig
på att ta egna initativ men när hon ber mig göra saker gör jag
dom självklart. Idag fick jag duscha en boende för första gången
som även hade sår så jag klarade två flugor i en smäll.
Jag svimmade alltså inte.

Slutade lite tidigare för att åka in till skolan och ha matte.
Känns lite jobbigt men jag var med på genomgången och fattade,
vi får välja vilken nivå vill vi gå på och jag ska lätt gå på nivå A
så slipper jag känna sån enorm press på mig själv.
Min handledare sa det också, som bara har "känt" mig en vecka:
- Hanna, du har för höga krav på dig själv..

Det har hon otroligt rätt i, jag ska lägga ner ribban något snäpp
och den största utmaningen av alla, sluta jämföra mig med andra.

Efter skolan skulle jag, Liza och Cammis fika, men vi åt istället
så vi tog en liten måltid på spicy. Fyfan va vi skratta. Var längesen
jag skrattade så mycket. Dom är otroligt underbara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0