söndag

jag har fortfarande inget att säga.
eller jag har mycket att säga men jag kommer
inte på några formuleringar. Jag vet inte hur många
inlägg jag har skrivit, och sedan raderat.

Ibland önskar jag verkligen att man kunde pausa livet lite,
så man hinner stanna upp och tänka ordentligt.
Se sig omkring vad man har, vad man ska behålla och
göra sig av med.

Men det är ju som bekant inte möjligt, så livet får rulla på
och jag vet att det snart kommer vara som vanligt igen.
Det är det som håller mig uppe, ALLTING LÖSER SIG.
Sen om det är om en vecka, eller fram mot sommarlovet
spelar ingen roll. Någongång löser det sig.

Annars då?
Min söndag har bestått av SATC,
biggest loser, övningskörning och nu
ska jag väl ta tag i hemskrivningen som ska vara klar
på fredag, buhuuu.
Under tiden lyssnar jag på MGMT och
dom hade mycket att säga, med andreas grega.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0